intranet

Kancelaria informuje

Szanowni Państwo,
w imieniu pracowników Kancelarii, zajmujących się wysyłką wiadomości ze skrzynki ePUAP bardzo prosimy o uwzględnienie naszych poniższych wskazówek, co powinien zawierać mail zlecający nam wysyłkę Państwa wiadomości:
1. Dokładną i pełną nazwę odbiorcy (bez podawania skrótów).
2. Ulice, kod pocztowy i miasto odbiorcy.
3. Numer pisma przewodniego.
4. Krótką informację, którą w Państwa imieniu mamy zamieścić w treści wiadomości czyli, np. kto ją przesyła, do kogo, ogólnie czego dotyczy pismo przewodnie, załącznik czy aneks.

Regulamin udostępniania informacji publicznej

Szanowni Państwo,

Dział Organizacyjny uprzejmie przypomina o obowiązkach wynikających z Zarządzenia Nr 18/2021 Dyrektora Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 11 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania Regulaminu udostępniania informacji publicznej przez Narodowy Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, a w szczególności:

Sprawozdawczość Komitetów/ Komisji/ Zespołów  powołanych Zarządzeniem Dyrektora

Szanowni Państwo,

Dział Organizacyjny przypomina o obowiązku składania sprawozdań z działalności Komitetów/ Komisji/ Zespołów zgodnie z zakresami i terminami określonymi przez Dyrektora w drodze Zarządzeń.

Dodatkowo uprzejmie prosimy o przekazanie informacji o terminie wykonania czynności sprawozdawczych do wiadomości Działu Organizacyjnego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub konieczności udzielenia dodatkowych informacji pozostajemy do dyspozycji pod wewnętrznymi numerami telefonu: 326, 338, 467.

Informacja

W dniu 14.12.24 w godz. 15.00-19.00 w budynku szpitalnym przy ul. Wawelskiej nie będzie wody z powodu prowadzenia pilnych prac hydraulicznych.

 

 

 

 

Dział Administracyjno-Gospodarczy

Z-CA KIEROWNIKA
Działu Administracyjno-Gospodarczego
Mgr inż. Ryszard OLBORSKI

Zgłoszenie dobra intelektualnego będącego przedmiotem prawa autorskiego za rok 2024 - dla pracowników spoza siatki naukowej

Szanowni Państwo,

Zgodnie z Zarządzeniem nr 38/2017 w sprawie ustalenia i wprowadzenia Regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi, prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych, pracownicy Instytutu, którzy nie są zatrudnieni na stanowisku naukowym, a jednocześnie są autorami prac naukowych, mogą zgłosić dobro intelektualne będące przedmiotem prawa autorskiego dla celów podatkowych za rok 2024.

Zgłoszenie wymaga wypełnienia następujących dokumentów: